Najčastejšie kladené otázky
Všeobecné informácie o nákupe
- Je možné tovar vrátiť alebo vymeniť, ak mi nebude vyhovovať?
Áno, samozrejme. Ak Vám objednaný tovar z akéhokoľvek dôvodu nebude vyhovovať, môžete ho do 14 dní vrátiť bez udania dôvodu.
Stačí len poslať tovar na adresu: BULLET PROJECT sro, Hornická 1268/3, Hlučín 74801, Česká Republika. Nezabudnite prosím tiež uviesť či si prajete tovar vymeniť, alebo vrátiť peniaze. Viac informácií o výmenách a vrátení tovaru nájdete tu.
- Je možné si vaše tovar vyskúšať na niektorej z prevádzok?
Áno, je to možné. Tovar si môžete vyskúšať na našej predajni v Hlučíně.
Objednávky, platby, výmeny, reklamácie- Objednal som si u vás tovar, ale nedostal som žiadne informácie, či ste objednávku prijali a kedy ju mám očakávať.
Po dokončení objednávky vždy posielame potvrdzujúci e-mail o jej prijatí. Je teda možné, že sa objednávku nepodarilo dokončiť, alebo Vám e-mail spadol do priečinka pre nevyžiadanú poštu. Ak si napriek tomu nie ste istý, či objednávka prebehla v poriadku, kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle +420 591 140 535, popr. e-mailom na kaleta@balistas.sk
- V objednávke som zadal platbu bankovým prevodom, ale údaje k platbe mi neprišli.
Ak si nie ste istý či ste všetko vykonal správne, tak kontaktujte prosím naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle +420 591 140 535, popr. e-mailom na kaleta@balistas.sk Obratom Vám bude zaslaná faktúra s všetkými údajmi na zaplatenie.
- Nestihol som si vyzdvihnúť objednaný tovar a pošta ho poslala späť k Vám. O tovar mám naďalej záujem, ako mám postupovať?
Akonáhle sa tovar vráti k nám, kontaktuje Vás náš zamestnanec. S ním sa budete môcť na opätovnom odoslanie dohovoriť. Poprípade nás kontaktujte na telefónnom čísle +420 591 140 535, popr. e-mailom na kaleta@balistas.sk.
- Posielal som tovar na reklamáciu, ale doteraz nemám žiadne informácie o jej vybavení.
Vaše požiadavky sa snažíme riešiť, čo najrýchlejšie je to možné. Ak máte pochybnosti, či k nám Vaša zásielka dorazila v poriadku, zavolajte prosím na telefónne číslo +420 591 140 535, popr. napíšte na e-mail na kaleta@balistas.sk. Všetko o postupe reklamácie nájdete tu.
- Posielal som tovar na výmenu za iný kus, už je to dlhšie ako 2 týždne a tovar mi doteraz neprišlo.
Tovar, ktorý ste požadoval, pravdepodobne nie je na sklade. To si môžete overiť na našich stránkach, kde sú zobrazené len produkty, ktoré skutočne k dispozícii sú. Ak požadovaný tovar skladom nemáme, čakáme na jeho naskladnenie. Aby ste čakanie predišiel predišla, odporúčame sa pred odoslaním tovaru na výmenu dohovoriť s zamestnancom našej firmy na telefónnom čísle +420 591 140 535, popr. napíšte na e-mail na kaleta@balistas.sk. Všetko o postupe výmeny tovaru nájdete tu.