skip_main skip_menu skip_search

Reklamácie

JEDNODUCHÁ A RÝCHLA REKLAMÁCIA

POZOR – Pri reklamácii vzduchoviek PCP je potrebné zaslať vzduchovú zbraň spolu s plniacim adaptérom a zásobníkom bez puškohľadu a ďalšieho príslušenstva.

Ak je s tovarom niečo v neporiadku, pošlite nám ho. Reklamáciu môžete podať aj osobne – priamo v našej predajni v Hlučíne. Všetko dáme do poriadku.

DORUČOVACIA A REKLAMAČNÁ ADRESA
(CENTRÁLA FIRMY):

BULLET PROJECT s.r.o.
U Cihelny 230/3
748 01, Hlučín
Česká republika

OTÁZKY A ODPOVEDE

Kedy možno pohľadávku zamietnuť ako neoprávnenú?

Predávajúci musí vždy preukázať neoprávnenosť reklamácie písomným vyjadrením autorizovaného servisného strediska príslušnej značky.

 

Čo mám robiť, ak pri preberaní tovaru zistím chybu?

Ako kupujúci ste povinní skontrolovať tovar pri jeho prevzatí. Ak zistíte mechanické poškodenie obalu, musíte skontrolovať stav výrobku. Ak zistíte poškodenie, musíte v prítomnosti dopravcu spísať protokol o poškodení. Dopravca je potom zodpovedný za prípadné poškodenie počas prepravy.

Po uzavretí škodovej udalosti u dopravcu dostanete primeranú zľavu alebo nový výrobok na základe záznamu. Ak podpíšete nákladný list, súhlasíte s prevzatím tovaru - potvrdzujete, že tovar prišiel nepoškodený bez zavinenia dopravcu. Neskoršie reklamácie spôsobené prepravou budú preto zamietnuté.

 

Ako dlho trvá záručná doba?

Pre koncových zákazníkov je zákonná lehota stanovená na 24 mesiacov pre väčšinu tovarov. V prípade použitých výrobkov (použitých, renovovaných) sa táto lehota zvyčajne skracuje na 12 mesiacov. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebovanie položky alebo dielov spôsobené používaním.

Kratšiu životnosť preto nemožno považovať za vadu a reklamovať ju. Pre tých, ktorí výrobok používajú na podnikanie alebo obchod, nie je záručná doba stanovená občianskym zákonníkom, ale konkrétnym dovozcom v Českej republike. Záruka sa poskytuje pre koncových zákazníkov, nie pre firmy.

 

Na čo mám nárok, ak zistím, že dodaný tovar nezodpovedá kúpnej zmluve?

  • Bezplatná oprava, vďaka ktorej bude stav tovaru zodpovedať zmluve.
  • Primerané zníženie kúpnej ceny.
  • Náhradné dodanie tovaru.
  • Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Všetko sme spísali v obchodných podmienkach, ak si ich chce niekto prečítať.

Naposledy navštívené produkty

+420 778 772 453 Po–Pia, 8–16 hod. Položiť dotaz

Pridajte sa k viac ako 100.000 odberateľom a získajte novinky, akcie a recenzie

Prihlásením súhlasíte so spracovaním osobných údajov.