Hot line: +420 778 772 453
(Po–Pia, 8:00-16:00)

Contact us

Technical support/ retail
Jan Kaleta
E-mail: kaleta@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 198-086-472
Skype: ja.mal
Phone: +420 733 766 057

Technical support/ wholesale
Ing. Marek Děngl
E-mail: dengl@zbrane-vzduchovky.cz
ICQ: 299-532-572
Skype: tigr
Phone: +420 777 836 378

Shop adress

BULLET PROJECT s.r.o.
1. Máje 849, Bohumín
Phone: +420591140535

Slevový systém

Prejsť do košíka
Kusov: 0 ks
Celkom: 0.0 €
ProduktKusovCena
V košíku nie je tovar
Celkom: 0.0 €
NázovKusovCena s DPH
Cena celkom0.0 €

Nakúpte tovar ešte za 15.0 € a dopravu máte zadarmo

 
Prejsť do košíka
Reklamácia

Reklamácia

Reklamačné podmienky

1. Zodpovednosť za vady tovaru a záruka


Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúcim, kupujúci súhlasí s jeho prevzatím a potvrdzujete, že dorazil nepoškodený vinou dopravy. Na neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy nemožno brať zreteľ a budú zamietnuté. Dĺžka záručnej doby je u väčšiny tovaru stanovená zákonom na 24 mesiacov až na výnimky uvedené v zákone. U tovaru použitého (bazarových, repasovaného) je záručná doba skrátená na 12 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať. Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie pre firmy (nákup na IČO). V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. Rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. Zjednanie nápravy a to:

  •     bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  •     primeraným znížením kúpnej ceny
  •     náhradným dodaním tovaru
  •     odstúpením od kúpnej zmluvy

2. Postup reklamácie

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte nasledujúci chronologický postup:

  •     Vyplňte formulár, ktorý nájdete na konci tohto textu, kde uvediete hlavne typ výrobku, jeho výrobné číslo, číslo predajného dokladu a popis závady. Ako kod reklamácie zadajte     ľubovoľný kód, ktorý bude pre Vás ľahko zapamätateľný.
  •     Zašlite tovar na adresu: BULLET PROJECT s.r.o., Hornická 1268/3, Hlučín 710 00, Česká republika spolu s vygenerovaným formulárom.
  •     Tovar zasielajte iba v originálnej obale alebo vyhovujúcom prepravnom obale, inak neručíme za prípadné mechanické poškodenie pri preprave tovaru do autorizovaného servisu alebo do sídla našej prevádzky.
  •     Pri osobnom podaní reklamácie je nutné tovar odovzdať tiež vrátane pôvodného obalu alebo odpovedajúceho obalu zaisťujúce bezpečný transport. V opačnom prípade predávajúci neručí za prípadné mechanické poškodenie pri preprave tovaru do autorizovaného servisu.

3. Neoprávnená reklamácia tovaru

Neoprávnenosť reklamácie musí byť zo strany predávajúceho doložená písomným vyjadrením autorizovanej servisnej organizácie danej značky.

Sledování stavu vaší reklamace

Zadejte kód reklamace, který vám přišel emailem.

Kód reklamace:

Nová reklamace

Celé Jméno a Příjmení: *
Vaše celá Adresa: *
Váš E-mail: *
Váš Telefon: *
Číslo faktury: *
Číslo objednávky:
Kód reklamovaného zboží: *
Název reklamovaného zboží:
Adresa zboží v shopu:
Popis závady: *

Heureka

Novinky e-mailom

Chcem byť ako prvý informovaný o novinkách a výhodných akciách

FaceBook