DOPRAVA ZDARMA jen do neděle 31.10. 23:59. Platí pro objednávky nad 16 EUR

Hot line: +420 778 772 453
(Po–Pia, 8:00-16:00)

Kontaktujte nás

Michal Ngo
technická podpora
Telefon: +420 591 140 535

Velkoobchod

David Hanusek
velkoobchod

Adresa firmy a výdejní místo e-shopu

BULLET PROJECT s.r.o.
U Cihelny 230/3, Hlučín, 748 01

Slevový systém

  • sledovat stav objednávek
  • sleva 2% pro registrované
Prejsť do košíka
Kusov: 0 ks
Celkom: 0.0 €
ProduktKusovCena
V košíku nie je tovar
Celkom: 0.0 €
NázovKusovCena s DPH
Cena celkom0.0 €

Nakúpte tovar ešte za 16.0 € a dopravu máte zadarmo

 
Prejsť do košíka
Reklamácia

Reklamácia

Reklamačné podmienky

1. Zodpovednosť za vady tovaru a záruka


Kupujúci je povinný prehliadnuť tovar bezprostredne pri jeho prevzatí. Ak je zistené mechanické poškodenie obalu výrobku, je kupujúci povinný skontrolovať stav tovaru a v prípade poškodenia vyhotoviť záznam o poškodení za prítomnosti dopravcu. Zodpovednosť za poškodenie v priebehu prepravy nesie dopravca, všetok tovar je poistený. Na základe vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavretí škodovej udalosti s dopravcom poskytnutá primeraná zľava alebo dodaný nový výrobok. Podpísaním prepravného listu kupujúcim, kupujúci súhlasí s jeho prevzatím a potvrdzujete, že dorazil nepoškodený vinou dopravy. Na neskoršie reklamácie spôsobené vinou dopravy nemožno brať zreteľ a budú zamietnuté. Dĺžka záručnej doby je u väčšiny tovaru stanovená zákonom na 24 mesiacov až na výnimky uvedené v zákone. U tovaru použitého (bazarových, repasovaného) je záručná doba skrátená na 12 mesiacov, ak nie je uvedené inak. Záruka sa nevzťahuje na bežné opotrebenie veci (alebo jej dielov) spôsobené používaním. Kratšiu životnosť výrobku teda nemožno považovať za vadu a nemožno ju ani ako takú reklamovať. Záručná doba všetkým osobám, používajúcim výrobok pre účel podnikania alebo obchodu s daným výrobkom, nie je stanovená Občianskym zákonníkom a stanovuje ju konkrétny dovozca tovaru do SR. Záručná doba uvedená na našich stránkach je určená pre koncových zákazníkov, nie pre firmy (nákup na IČO). V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (tzv. Rozpor s kúpnou zmluvou), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou. Nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jej prevzatí, pokiaľ to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

V prípade rozporu tovaru so zmluvou má spotrebiteľ nárok na tzv. Zjednanie nápravy a to:

  •     bezplatným uvedením spotrebného tovaru do stavu odpovedajúceho zmluve prostredníctvom opravy
  •     primeraným znížením kúpnej ceny
  •     náhradným dodaním tovaru
  •     odstúpením od kúpnej zmluvy

2. Postup reklamácie

 

Vyplňte formulár na začiatku tejto stránky.


3. Neoprávnená reklamácia tovaru

Neoprávnenosť reklamácie musí byť zo strany predávajúceho doložená písomným vyjadrením autorizovanej servisnej organizácie danej značky.

Heureka

Novinky e-mailom

Chcem byť ako prvý informovaný o novinkách a výhodných akciách

FaceBook