skip_main skip_menu skip_search

Možnosti doručenia

Všetko starostlivo zabalíme a pošleme prepravcom, ktorého si vyberiete.

slovenska-posta Slovenská pošta 7 € Doručenie zadarmo od 120 €
gls Kurier GLS 5 € Doručenie zadarmo od 120 €
WEDO Kurier WEDO 5 € Doručenie zadarmo od 120 €
ups Kurier UPS 5 € Doručenie zadarmo od 120 €
vyzvednuti VYZDVIHNUTIE V PREDAJNI – HLUČÍN, Česko 0 € Zadarmo

 

A. Slovenská pošta

  1. Doručenie na vybrané miesto, poštu aj do BalíkBOXu.
  2. Akonáhle zásielku odovzdáme k preprave, pošleme vám potvrdzujúci e-mail.
  3. Pošta vás bude potom informovať o stave objednávky aj termíne vyzdvihnutia.
  4. Zásielku môžete sledovať na stránkach Slovenskej pošty.

 

B. KURIER GLS

  1. Spoločnosť GLS doručí váš balík na požadované miesto.
  2. V deň odoslania zásielky vám pošleme potvrdzujúci e-mail.
  3. Dopravca vás bude vopred kontaktovať s informáciou o stave zásielky a dátume doručenia.

 

c. KURIER WEDO

  1. Balík vám bude doručený na požadované miesto.
  2. V deň odoslania zásielky vám pošleme potvrdzujúci e-mail.
  3. Spoločnosť WEDO vás bude informovať prostredníctvom SMS a e-mailu v deň doručenia.

 

D. KURier ups

  1. Balík vám bude doručený na požadované miesto.
  2. Po odoslaní vašej objednávky prepravcovi UPS od nás dostanete potvrdzujúci e-mail.
  3. Následne vás bude kontaktovať dopravca a oznámi vám podrobnosti o doručeniu.

 

E. YZDVIHNUTIE V PREDAJNI – HLUČÍN, Česko 

  1. Keď je objednávka pripravená, ozveme sa vám, že si ju môžete vyzdvihnúť.
  2. V predajni na vás počká 7 dní. Po telefonickom dohovore sa dá lehota predĺžiť.
  3. K vyzdvihnutiu si pripravte číslo zákazky.

 

ODPOVEDE NA NAJČASTEJŠIE KLADENÉ OTÁZKY 

Do kterých zemí doručujete zboží?

  • Slovensko: tovar objednaný na Balistas.sk dodávame výhradne na Slovensko.
  • Česko: po ČR vám doručíme produkty, ktoré si objednáte na Balistas.cz.
  • Poľsko: z e-shopu Balistas.pl doručujeme objednávky do Poľska.
  • Európa: z e-shopu Balistas.com vám tovar dodáme do nasledujúcich krajín:

 

Ako môžem sledovať svoju objednávku? 

  • Akonáhle vašu objednávku prijmeme, zašleme vám e-mail s odkazom na jej sledovanie. Odkaz je funkčný spravidla do pár hodín. 
  • Pokiaľ v objednávke uvediete aj telefónne číslo, obdržíte od prepravcu SMS info o doručení.  

 

Môže byť moja dodacia a fakturačná adresa rozdielna?  

  • Ano – dodacia adresa sa môže líšiť od tej fakturačnej.
  • Dôležité! Obidve adresy sa musia nachádzať v rovnakej zemi.  

+420 778 772 453 Po–Pia, 8–16 hod. Položiť dotaz